Ostraha a recepční služby

Pro firmy, obchodní, komerční i administrativní objekty zajišťujeme ostrahu a recepční služby.

Recepční služby spočívají především v

  • evidenci návštěv objektu
  • vydávání a příjem klíčů
  • vyřizování telefonních hovorů
  • poskytování informací
  • obsluze kamerového systému
  • zpracování přijatých i odesílaných poštovních zásilek.

Další služby mohou být přidány podle potřeb a požadavků zákazníka. Pro pracovníky recepce zajistíme patřičný oděv po domluvě s klientem. Služby je možné využívat nonstop, 24 hodin denně.

Pracovníci ostrahy a recepce jsou školeni ve svém profesionálním vystupování a jsou obeznámeni alespoň se základy cizích jazyků. Mezi jejich dovednosti patří také ovládání výpočetní techniky na úrovni, která je výkonem jejich práce stanovena. Jsou schopni udělat vynikající první dojem, který je u vstupní recepce klíčový. Dbáme proto na reprezentativní vystupování recepčních pracovníků.